בעידן הרשתות החברתית, הצרכנים מצפים לנהל קשר קרוב עם המותגים איתם הם נתקלים. כשלכל אחד מאיתנו יש אמצעי תקשורת בכיס, הגבול בין יצרן לצרכן מטושטש יותר מאי פעם. במציאות כזו, השימוש בפייסבוק מאפשר לכל עסק להתחבר לעולם כולו. מותגים רבים משתמשים בו כעת כאפיק השיווק הדיגיטלי העיקרי שלהם במקום האתרים המסורתיים.
על אף שהמשתמשים שלך מגיעים לדפים שלך בראש ובראשונה עבור תוכן ותקשורת, גם לעיצוב המודעות והפוסטים שלך יש חשיבות אדירה. מחקרים מראים באופן חד משמעי שתוכן מעוצב היטב משפיע על התנהגות הצרכן בצורה שלא משתמעת לשני פנים. למה בעצם זה קורה? אלו כמה מהסיבות העיקריות.
הרושם הראשוני הוא שקובע
הצרכן הממוצע יגלול על פני כמות אדירה של תוכן מדי יום ברשתות החברתיות. לעתים רחוקות בלבד הוא ממש יתעכב על שלל ההצעות שרצות לו מול העיניים. תמונה שמושכת את תשומת הלב וצדה את סקרנות המשתמש, תיצור את השהות שאנחנו צריכים כדי להעביר ללקוח את המסר שלנו.
מפגין מחויבות לשירות טוב
כשהלקוחות שלך רואים שהשקעת מאמצים רבים כדי לוודא שעמודי הפייסבוק שלך ייראו מהמם, הם מבינים שעומד לפניהם עסק שמוכן להשקיע. לא פעם דפי פייסבוק מתוחזקים בצורה גרועה משקפים שירות רע. עיצוב עמוד פייסבוק עקבי ומקצועי משמר את נראות המותג שלך, את הסמכות המקצועית שלך ומטפח אמון בקרב הלקוחות.
כי זה פשוט יפה
בסופו של דבר, אנחנו פועלים גם עם הלב. דברים יפים עושים לנו תחושה טובה. חוויה אסתטית נעימה תוריד את ההגנות מהעוקבים שלך ותפתח אותם יותר לקבל את המסר השיווקי שלך ולהתנסות בהזדמנויות חדשות.
כדי להבטיח שעיצוב עמוד הפייסבוק שלך ייעשה ביד המיומנת ביותר, חשוב להסתייע במומחים. אשפי עיצוב גרפי בעלי ניסיון רב שנים יוכלו לייצר עבורך מודעות שימשכו את העין וייצגו את המותג שלך בכבוד.