איך בונים תקציב שיווק ולמה זה חשוב כבר בהתחלה?

השיווק הוא הלב של הפעילות העסקית שלך. הוא צומת הדרכים הראשית שבו נפגשים יחד תדמית המותג שלך, קהלי היעד, צוות המכירות ומחלקת פיתוח המוצר. כדי להבטיח שהעסק שלך יקבל את ההזדמנות הראויה לו כבר בצעדים הראשונים, חשוב שנבנה תוכנית שיווקית מפורטת וארוכת טווח ונתכנן את המסלול שלנו להצלחה, צעד אחר צעד. חלק לא פחות חשוב בתוכנית הזו, הוא ייעוד התקציב המתאים שיאפשר לך לבנות את החזון שלך. אז איך בעצם עושים את זה? כאן נבחן את תהליך בניית תקציב השיווק. 

 

להכיר את המשפך השיווקי שלך לעומק

בניית תקציב שיווקי יעיל מצריכה צלילה עמוקה אל תהליכי המכירות. ישנן שאלות רבות שכדאי לשאול. כמה גולשים נכנסים לאתר בחודש? כמה מהם הופכים ללידים? כמה לידים הצלחת להמיר ללקוחות? מה נפח ההכנסות שלך בדיגיטל? כך נוכל להגדיר מהי ההוצאה הראויה על שיווק לאור הנתונים בשטח.

 

להתאים את התוכנית השיווקית לצרכים

לעתים קרובות אנו ממקדים את שיקולי העלות שלנו באפיק שיווקי אחד. אנו רוצים ללכת על הזול ביותר או על האפיק שאנו מאמינים שהכי יעיל מבלי "להתפזר". חשוב שנזכור, תכנון תקציב שיווקי חייב לכלול את כל הזירות בהן ראוי לפרסם את העסק ולגלם את פעילות העסק כפי שהיינו רוצים שתהיה במצב אופטימלי. לכן, במקום לשאול כמה תקציב צריך כדי לפרסם בפייסבוק, יותר ראוי שנשאל כמה אנו מוכנים להשקיע בשיווק בפייסבוק לעומת האפיקים האחרים ומה יהיה הסכום האופטימלי שישיג את המטרות שלנו.

 

לערוך מחקר ראוי

לעתים קרובות, חברות נוהרות אחרי טרנדים שיווקיים מבלי לערוך מחקר ראוי. מה שעובד לעסק אחד לא בהכרח יעבוד עבור העסק שלנו. חשוב שנלמד היטב את השוק שלנו, את המתחרים ובעיקר את מה שאנו מביאים עמנו כמותג מובחן. זוהי הדרך היחידה להצלחה.

טיפים מקצועיים

מאמרים נוספים

דברו איתנו!

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix דיגיטל מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.

חוייה דיגיטלית בלתי נשכחת עבור המותג שלך.

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.