רובנו כבר יודעים שנוכחות דיגיטלית היא קריטית להישרדות העסק. בין אם נלך על פלטפורמה למכירה באינטרנט או סתם על אתר תדמית, פוטנציאל החשיפה שלנו ברשת הוא חסר תקדים. בעלי עסקים רבים מתלבטים אם להשקיע בבניית אתר אינטרנט מתקדם ומורכב או ללכת על עמוד נחיתה רזה, חכם ומכירתי. לכל אחת מהאפשרויות האלו יש לא מעט יתרונות ואתגרים. במדריך המקוצר של Kwix ניתן ללמוד איך לבצע בחירה מושכלת.
בניית אתר אינטרנט – לביסוס הנוכחות והתדמית שלך לטווח הארוך
האתר שלך מאפשר לך לארגן מידע חיוני עבור העסק שלך בצורה הגיונית ומובנית. בדף נחיתה אחד, כל המידע שלך פשוט דחוס על מסך אחד וסביר מאוד להניח שמשתמשים לא יגללו עד הסוף רק כדי ללמוד כל פרט. אתר תדמית שמרכז בתוכו מידע חיוני ותוכן מקצועי יאפשרו ללקוחות ללמוד יותר על המותג שלך. אם מלך על אתר מכירות, נוכל להציע ללקוחות שלנו פלטפורמה נוחה לרכישה בלי לעזוב את הבית.
עמוד נחיתה – כלי שיווק אפקטיבי ועוצמתי
אם האתר שלך משרת מספר מטרות, ממידע שימושי ועד לאפיקי רכישה, לדף נחיתה יש מטרה מרכזית אחת – למכור. כדי לקדם מוצרים נבחרים או מבצעים משתלמים במיוחד, אין כמו דף מכירה שאליו נוכל להפנות את כל מי שילחץ על המודעות הממומנות שלנו. זהו המסלול המהיר ביותר לביצוע רכישה. מהמודעה – היישר אל הקופה. בנוסף, עמוד נחיתה יעיל מייצר לידים בצורה אפקטיבית בהרבה מאשר כל אתר תדמית. הוא הכלי האידיאלי בעולם בו תשומת הלב של הצרכן הדיגיטלי נמדדת בשניות בודדות.
איזו אפשרות משתלמת יותר?
אם נמדוד את הדברים בטווח הקצר בלבד ונשאל בפשטות כמה עולה לבנות אתר, בוודאי שבניית אתר אינטרנט היא האפשרות היקרה יותר. עם זאת, טווח האפשרויות שנוכל להפיק מאתר הוא הרבה יותר רחב וארוך טווח. חשוב שנשאל את עצמנו מה המחיר לדף נחיתה לעומת התועלת שהוא מספק לנו לאורך זמן. בסופו של יום, שילוב של דף נחיתה לקידום מוצרים ומבצעים עם אתר מכירות שישמש כחנות אינטרנטית ונקודת המרכז של המשפך השיווקי שלנו, תניב את התוצאות הטובות ביותר.