יש לא מעט אנשי שיווק שטוענים שגם בלידים קרים כדאי להשקיע. אין ספק שגם אם העוקבים שלך עוד לא מוכנים לרכישה, שווה לטפח אותם ולשמור אותם קרוב. עם בניית האסטרטגיה הנכונה, נוכל עם הזמן לגייס גם אותם אל קהילת הלקוחות שלנו. דבר אחד בטוח, ניסיונות מכירה ללידים קרים הם תהליך ארוך ומתסכל וברוב המקרים – באחוזי הצלחה נמוכים. אם איכות הלידים לא טובה באופן עקבי בעסק שלך, בוודאי שאלת את עצמך איך משפרים את איכות הלידים. כאן נסביר איך משיגים את הגביע הקדוש הזה.
השקעה בתוכן איכותי
לידים שמגיעים אל צוותי המכירות שלך עם מעט מאוד ידע על המותג והמוצרים שהוא מציע, לרוב יגיעו עם הרבה הגנות ויזדקקו למידע רב כדי לקבל החלטה. הדבר מכלה משאבים וזמן רב ולעתים רחוקות בלבד נוכל להניע לקוח כזה לקראת רכישה. כדי להבטיח שהפונים יהיו מוכנים הרבה יותר לרכישה, חשוב שנשקיע בתוכן איכותי באתר שלנו. בלוג מאמרים מקצועיים, תיאורי וסרטוני מוצר מדויקים וקולעים יסייעו לגולשים להגיע מוכנים יותר לשיחה. בנוסף, מומלץ לשלב בתוכן ביטויי "זנב ארוך". כלומר, ביטויים ארוכים ומפורטים שקולעים לגולשים שמחפשים מוצר ספציפי. ברוב המקרים אלו יהיו הלידים החמים ביותר.
להשתמש במערכת ייעודית
מערכות CRM יסייעו לך ללמוד איך משפרים את איכות הלידים. המערכת תצבור את כל הידע שנאסף במהלך ההתנהלות מול הלידים שלך ותסייע לך לקבל תובנות יעילות כיצד לייעל את איסוף הלידים. כלים כמו אלו עוקבים אחר המשתמשים באתר שלך ומספרים לך באילו מוצרים הם התעניינו, אילו מבצעים הם בחנו ומה היה מסע הלקוח שלהם במשפך השיווקי. המידע הזה יסייע לך במהלך שיחת המכירה ומספק תובנות חיוניות לתכנון אוטומציות דיוור.
כדי ללמוד כמה אמור לעלות ליד ולקבל מענה כשאיכות הלידים לא טובה, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם צוות יועצי המכירות שלנו ולרתום כלים שיזניקו את תהליך המכירה שלך.