מבין שלל האסטרטגיות שנוכל לנקוט בהן כדי לייצר לידים ולהגביר את המכירות, בניית דף נחיתה היא ללא ספק אחת מהחשובות ביותר. בעלי עסקים רבים מקדישים המון תשומת לב לאתר הראשי וכמעט לא עושים שימוש בכלי העוצמתי הזה. חשוב שנזכור – הקמת דף מכירה באינטרנט יוצרת לך חלון ראווה דיגיטלי שמאפשר ללקוחות שלך לרכוש בקליק, מדובר בפוטנציאל המרה שאין לו תחרות. בעוד ששיעור ההמרה באתרים הוא בין 1-3%, בדפי נחיתה יחס ההמרה יכול להגיע גם עד 15%. אז איך מבטיחים לעצמנו את הביצועים הטובים ביותר? המומחים של Kwix הכינו עבורך כאן מדריך לבניית דף נחיתה מנצח.
לשמור על המבנה הנכון
במהלך בניית דף נחיתה, חשוב שנקפיד על האלמנטים הבאים:
- כותרת מרכזית עם מסר חד ומניע לפעולה המתארת את המוצרים או השירותים
- תיאור קצר של המוצר או השירות
- תמונה אחת או לפחות ומומלץ בחום שיהיו גם סרטונים
- הפניות והמלצות מלקוחות ומגורמים מקצועיים
- והחשוב ביותר – טופס לידים בו יוכלו גולשים להשאיר פרטים ליצירת קשר.
למעשה, כל מהותו של דף הנחיתה הוא לאסוף את פרטי המשתמשים ולהתחיל בתהליך שימיר אותם ללקוחות.
לשמור על הלידים שלך בדף הנחיתה
מהרגע שהנחתנו לידים בדף מכירה באינטרנט, המטרה העיקרית שלנו היא לשמור אותם שם. רבים עושים טעות קלאסית ומזמינים את הלקוחות בדף הנחיתה לבקר באתר. הדבר לרוב גורם לשוטטות מיותרת.
הקריאה לפעולה היא המפתח
חשוב שלא נדחוס יותר מדי מידע בדף הנחיתה. קופי קצר, ברור וקולע יעשה את העבודה הטובה ביותר. בכמה משפטים ברורים, עלינו לתאר לגולש את הבעיה ולעורר בו הזדהות עמה, להציג בפניו את הפתרון ולהנחות אותו כיצד יוכל להתחיל ליהנות ממנו בהקדם האפשרי.