תחום קידום האתרים תופס תאוצה אדירה בקרב עסקים. כדי לשמור את הראש מעל המים בתחרות האינטנסיבית ולאור העלייה של הפלטפורמות הדיגיטליות, בעלי עסקים משקיעים לא מעט משאבים כדי לבנות נוכחות ברשת ולהגיע לקהלים ביתר יעילות. אחד הכלים החשובים ביותר שניישם במסגרת האסטרטגיה השיווקית שלנו, הוא פרסום ממומן בגוגל. מהו סוד הקסם של הכלי הפופולרי הזה וכמה עולה לפרסם בגוגל? במדריך המקוצר הזה נכניס אותך לעניינים.
איך זה עובד?
גוגל מעמידה לרשות עסקים מערכת בה ניתן לבנות סדרה של מודעות לקידום אתרים ועמודי נחיתה ברשת. על ידי הזנת ביטויי מפתח מובילים ואפיון קהלים מדויק, נוכל לשלוט בשיעור וטווח החשיפה של המודעות שלנו ולבנות קמפיינים חכמים. תמחור המודעות נעשה במודל PPC (Pay Per Click) או תשלום פר קליק. כלומר, אנו משלמים רק על גולשים שהקליקו על המודעה בפועל. ככל שהמודעה תעוצב בצורה מזמינה יותר לפעולה, כך נוכל להפיק יותר קליקים מכל מודעה.
אז כמה עולה לפרסם בגוגל בעצם?
כפי שראינו, עלויות פרסום ממומן בגוגל תלויות במידה רבה באופי בו נבנה את המודעות שלנו. יותר משחשוב להבין כמה יעלה הקמפיין, חשוב שנבחן איך נפיק את התועלת המרבית מההשקעה שלנו. פרסום ברשת המדיה, בפרסומות ביו טיוב ובבאנרים באתרים, זמין לרוב בתשלום פר קליק נמוך יותר, אבל קידום ברשת החיפוש מציע חשיפה גבוהה יותר. בסופו של דבר, אנשי המקצוע שנגייס לרשותנו יסייעו לך להבטיח שהתקציב שלך יפיק את התוצאות הטובות ביותר.
מודעה מושקעת, מזמינה ושמופנית לקהלים מדויקים, תאפשר לך ליהנות משיעור הקלקות גבוה וככל שנשקיע בתוכן בעמוד הנחיתה או באתר שלנו, נוכל להבטיח שכמה שיותר הקלקות יביאו לרכישות בפועל.