פרסום בפייסבוק הפך לאחד מאפיקי השיווק הנבחרים על ידי 7 מיליון עסקים שפעילים כיום ברשת החברתית. אם שקלת ליישם את הכלי החשוב הזה, בוודא שאלת את עצמך כמה זה הולך לעלות לך. מחיר לקמפיין בפייסבוק אינו אחיד ותלוי בשלל גורמים. עם הידע והמיומנות הנכונים, ניתן להוזיל את עלויות הפרסום משמעותית ולקבל תמורה אופטימלית על כל שקל שנשים על הקמפיין שלנו.
מה משפיע על מחירים לפרסום בפייסבוק?
מחיר לקמפיין בפייסבוק משתנה מלקוח ללקוח ותלוי במידה רבה באסטרטגיה השיווקית שנבחר לנקוט בה. אם כבר התנסית בקמפיינים ברשת החיפוש וכבר למדת כמה עולה לפרסם בגוגל, שווה לדעת שמחיר לקמפיין בפייסבוק לרוב יהיה נמוך יותר, אך לא בהכרח משתלם יותר. אלו כמה מהמאפיינים שישפיעו על מחירים לפרסום בפייסבוק.
תקציב
בעוד שתקציב גדול מציע יותר גמישות באסטרטגיית המודעות שלך, אפשר להשיג גם לא מעט יעדים עם תקציב מצומצם. יועץ השיווק שלך יוכל לסייע לך לקבל את ההחלטות האופטימליות.
תחום התעשייה
עלויות קידום מודעה מושפעות בצורה ניכרת מתחום התעשייה ואופי קהלי היעד שנאפיין. ככל שהתחומים שנקדם בהם תחרותיים ומבוקשים יותר, כך מחיר לקמפיין בפייסבוק עשוי להתייקר.
שיקולי ההמרה
היעד שנגדיר לקמפיין ישפיע גם הוא על המחיר. איסוף לידים לרוב יהיה זול יותר ממכירת מוצרים, למשל.
קמפיין אופטימלי מתחיל באיכות הצוות שלך
בסופו של דבר, התקציב שנקדיש לקמפיינים בפייסבוק תלוי ביכולות שלנו. ככל שנשקיע יותר, כך יהיה לנו יתרון תחרותי משמעותי יותר. זה ממש לא אומר שהמחיר קובע את הצלחת מסע הפרסום שלך, אבל עם תקציב גדול יותר, החברה שלך בהחלט תוכל לרכוש יותר קליקים על מודעות ולשפר את שיעור ההמרה שלה.
כדי ליהנות מאיזון מדויק בין גבולות התקציב ובין יעדי השיווק שלך, חשוב להסתייע במומחים. אנו ב-Kwix מעמידים לרשותך צוות מיומן ומנוסה שמכיר את עולם הקידום הממומן לעומק. כדי להתחיל למצות את המיטב מכל קמפיין, ניתן להשאיר פרטים עוד היום.